1. Rekonstrukcija mosta na km 112+086, deonica Lapovo-Bagrdan (levi kolosek)

Levi kolosek železničkog mosta na km 112 + 086 ( deonica Lapovo – Bagrdan ) je raspona 8.95 m, sistema proste grede, i sastoji se od dva zakovana čelična nosača. Na gornjem stroju se menja kompletna konstrukcija; nakon demontaže čelične konstrukcije, na skeli se izvodi armiranobetonska prednapregnuta ploča debljine 50 cm, sa konzolom servisne staze, i sa parapetima na bočnim stranama. Usled zamene stare čelične konstrukcije novom betonskom, kao i usled dodavanja tucaničkog zastora ( koga nije bilo u zatečenom stanju ), kao i usled povećanja opterećenja od voza, izvršeno je proširenje temelja.

2. Rekonstrukcija mosta na km 112+913, deonica Lapovo-Bagrdan (levi kolosek)

Levi kolosek železničkog mosta na km 112 + 913 ( deonica Lapovo – Bagrdan ) je raspona 2 x 5.6 m, sistema dve proste grede, i sastoji se od 2×2 zakovana čelična nosača. Na gornjem stroju se menja kompletna konstrukcija; nakon demontaže čelične konstrukcije, na skeli se izvodi armiranobetonska ploča debljine 40 cm , sa konzolom servisne staze, i sa parapetom na spoljnoj bočnoj strani. Usled zamene stare čelične konstrukcije novom betonskom, kao i usled dodavanja tucaničkog zastora ( koga nije bilo u zatečenom stanju ), kao i usled povećanja opterećenja od voza, izvršeno je proširenje temelja.

3. Rekonstrukcija mosta na km 133+086, deonica Bagrdan-Jagodina (desni kolosek)

Desni kolosek železničkog mosta na km 133 + 086 ( deonica Bagrdan – Jagodina ) je raspona 10.1 m, sistema dve proste grede, i sastoji se od dva zakovana čelična nosača. Na gornjem stroju se menja kompletna desna konstrukcija; nakon demontaže čelične konstrukcije, na skeli se izvodi armiranobetonska prednapregnuta ploča debljine 50 cm, sa konzolom servisne staze i sa parapetima na bočnim stranama. Usled zamene stare čelične konstrukcije novom betonskom, kao i usled dodavanja tucaničkog zastora ( koga nije bilo u zatečenom stanju ), kao i usled povećanja opterećenja od voza, izvršeno je proširenje temelja.